Tidig morgon

Nämen saluut vet inte vrf jag e vaken just nu kanske för att jag vill röka asså cigg, jag har cigg men de tuffa är att kunna gå upp ta på mig jackan på med skorna ut för dörren, tycker inte ni det verkar vara en ganska hårt match när man ligger som en fucking kung i sängen, naa de tycker jag iaf. Idag träffa min bonita yasnia vi ska byta min septum är så lycklig är så över hypad så jag nästan kissar på mig, nä men real talk jag e kiss nödig då kan jag ju passa På att röka cigg :) efter jag varit med yasnia kanske jag kommer träffa min booh min bebo min Habibi min älskling längtar dit :( jalla kompis ska ut och på toa ha en fin dag önskar lilla jag. Juste lägger upp bild på prelaterna jag köpte till bebo men tyvär är de redan inslagna :( jag slog in dem fett stolt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback