svar på kommentar

Anonym
Hejsan kan du berätta lite om hur du tar hand om ditt hår? vi har typ samma hårtyp tror jag alltså lockarna, kan du skriva om vilka produkter som funkar bäst för dig och hur du plattar det? Och hur tar du hand om ditt löshår? :)) Du e verkligen jätte vacker
 
Svar: haha jag tar inte hand om mitt hår på något speciellt sätt duschar håret med balsam typ det ända, samma med lös håret med balsam men nu har mitt löshår blivit konstigt efter jag tvättade det med shampo varnar er ANVÄND INTE SHAMPO på erat löshår bara balsam och sånt som inte risar ihop.

hina
Hej gumman, hoppas du mår bättre och beklagar sorgen för din mormor :( hoppas du inte tar illa upp men ville fråga vad som hände mellan dig och wesam(tror jag att han hete?) vrf gjorde ni slut? vad har hänt med ditt face gumman? bor du inte i tumba? vart bor du nu? puss din blogg e tung !!!
 
Svar:  hello tack så mycket. haha nä tar inte illa upp har glömt honom så ^^ nej men typ det funkade inte
för att han tänkte så mycket på framtiden efter som han är muslim så skulle det ej funka enligt honom, så drf tog det slut efter 1 år och 3 månader. Bor i gnesta tyvär flyttade i somras buhuu :(. tack <3

Anonym
du är sååååååååååååååååå vacker. en fråga haha om du skulle se en bloggläsare ute på gatan skulle du tycka det var mobbat om en sådan kom fram till dig uteoch hälsa? hehe

svar: ÅÅHHHH tack så mycket. om en bloggläsare skulle komma fram skulle jag bli fett glad  de inte alls mobbat, fast dock har ingen gjort det ännu haha :(eller jo en person på samma fest sa hon läste min blogg de va kul ^^

Emilia
Hur fixar du ditt hår? Asso hur får du sån volym i det???? :D
 
Svar: Jag lockar håret och borstar ut det :) 

BellaT
Hej jessica, har följt din blogg sen början och jag måste säga att jag diggar dig till hundra!! Men en fråga, kan du inte berätta lite om din situation och vrf du har slagmärken på kinden och så vidare? Lycka till med allt o hoppas allt blir bra... <3
 
svar: Fan va nice kul att höra jo jag tänkte ta det på ett eget inlägg för jag har så många frågor om det och det blir lite jobbigt att svara samma svar på likadana kommenterar puss


Om jag missat din fråga kommentera igen och jag ska svara så fort jag har tid puss och tack för alla kommentarer <3
 


Vad för typer av killar gillar du? Kan du falla för ''white-boys''? Alltså svenskar lol

2013-01-21 | 20:58:40

Kan du berätta om vad hände med din anskite? Och du är sååååå jävla fin, skulle dö och få ditt utseende :((( puss<3

Och vad brukar du handla kläder? Och smycken:)?

2013-01-23 | 16:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback