Sötis

Tack vare denna fina tjej som skrev till mig igårkväll kunde jag sova jävligt nice, gulligt av en bloggläsare att skriva till mig och fråga hur jag mår. Blir så glad att mitt hår reser sig som en hund när den blir sur haha, fast dock har ja inte så mycket hår på ryggen eller har jag haha du kanske vill kolla. Nej men seriöst tack asså. Så underbar tjej märkte att du bryr dig om andra människor. Puss och kram :)



vill oxå skriva t dig men vågar ej .. hoppas du mår bra iaf och vad son än hänt i'll get better

2013-01-20 | 15:15:59

Skit fint. Få jag fråga vad som har hänt? Såg din anskite tidigare, du är snygg dom faaaan tjejen personen som har gjort så måste ha stor svartsjuk big love take care😍😍

2013-01-20 | 19:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback