Sha shu hej

Idag pallar jag inte vara hypad som vanligt är typ trött venne asså har sovit gott men gått upp så jävla tidigt varje morgon. JAG LEVER INTE FÖR ATT FÅ ER ATT SKRATTA leave Jessica alone haha nej men lägg av nu. Måste sluta upp med att skriva psykos texter får själv psykos. Azonto är min favorit låt har typ lyssnat på den 100 gånger på jobbet att jag inte tröttnat icke sa Nicke det har jag inte . Kommentera om du tycker jag är rolig haha skoja gör va du vill, luften är fri bror. Blueberry yum yum är också bra låt så jävla gammal men den sitter go go go så grym känner att den skulle passa när man sitter i bilen ba glida runt med den med gangster face haha gigigigi(från låten) men ska sluta babbla så mycket nu har inget vettigt att skriva ändå hejdå mina orroz




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback