På jobbet

Halloj sitter på jobbet nyss städat en heldel vilar en stund man blir trött när man e så gammal som jag fan fyller ju 21 i sep. Riktig tant är jag haha nej men skämt o sido sitter med min chefs mamma haha hon en så söt när hon försöker prata svenska med mig. Iband måste hon slå upp på sitt lilla lexikon eller så hjälper jag henne :). Är galet trött dock sov jag jävligt bra men what 2 do när man älskar att sova. Na men vafan nu ska jag gå och ta en korv haha vad korv e gott, förresten har jag börjat gilla senap aldrig gjort det förut haha de va så viktigt att ta upp Jessica ja det var det. Känner att jag börjar bli lite över hypad här måste lugna ner mig korv och en cigg blir nu hejdå. Juste inlägget blev långt ni som klagar på att jag och måste avbryte med att chefens mor drog nyss i mitt hår haha "MITT HÅR" hon trodde de va riktigt :( tur att de inte åkte av HAHAHAHA




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback