Måste ba

Måste ba få säga att imorgon längtar så mycket hihihihahahehehohohöhö, har väntat fett länge känns det som :( haha 10 dagar men ändå de går så seg så fet inte är sant, rimmar Brolle och jolle ? Det är frågan jag tycker det och jag bryr mig inte om just DIN åsikt jag får tycka vad jag vill :(, iaf köpte bebos present idag haha de va sjuk sak men han kommer ha användning av de därför mina orroz köpte jag 2 av de, han kommer tacka mig för jag kan säga att jag själv har använt den min bror min bror tjej chris också den är så grym. Han fyller år nästa vecka men om jag träffar han innan ska han få den lite i förskott, nämen fy får man göra så? Hmmm skitsamma jag gör vad jag vill Sverige är mitt jag bestämmer reglerna Gud vad mobbad jag e ska inte störa mig själv nu de är jobbigt att störa mig själv puss hej



Jessssssssy ska vi göra blogg byte? Jag har gjort en ny blogg, behöver lite besökare! :(

2013-01-05 | 01:10:40

Jessssssssy ska vi göra blogg byte? Jag har gjort en ny blogg, behöver lite besökare! :(

2013-01-05 | 01:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback