Håll käften

Sluta bry dig om ditt ex WESAM! Att du ens orkar...

Svar:
Lyssna din äckliga smuts orre jag har glömt han, vad fan vet du vad jag går igenom nu, hoppas ditt äckliga ansikte blir sönder slagen att du ens har mage att kommentera min blogg när du inte vet ett skit om vad jag har för mig fula puta vet inte hur du ser ut men jag är 100 på att ditt ansikte ser ut som ett rövhål på en gris.



Vilken tönt!

2013-01-08 | 22:10:25

haha, snälla anonym, wesam är historia och du vet absolut inget om vad jessica går igenom just nu. Att du ens vågar skriva något sånt. Kom över wesam själv, du verkar vara helt fast i han din fittorreknullare :)
Gör något vettigt och ta självmord eller kryp tillbaka där du kom ifrån, världen behöver inte smutsbarn som dig. Snälla dö eller drukna i mens eller något!

2013-01-08 | 22:23:09

Hahahahaha jag e deckad hon snackar som om hon pratar med dig om ditt kärleksliv varje dag! Reta inte upp Jessica om du inte vet ett shit!

2013-01-09 | 12:59:28

Bra där Yasmine och Binta! Har seriöst lust att skära upp hennes vagina och kasta det åt hundarna. Äckel tjej JESSICAS MORMOR är borta, hon har större problem än en jävla kille, och det är inte wesam okej? Inget jävla hjärta, tänk om din mamma eller pappa försvann och du får elaka kommentarer, inte roligt va?

Gah stå för vem du är istället och mogna till, haha orrefasoner

2013-01-09 | 16:23:57

King jessica!

2013-01-10 | 16:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback