Godnatt

Godnatt alla finisar vi ses imorn och glöm inte kommentera kommentera och jag ska svara på allt imorn som sagt puss på era små rumpor haha eller stora rumpor för er som har det, men då kanske inte en puss räcker haha usssh på fy mig fan vad säger jag för något, någon borde ge mig en smäll på handen, för det är ju faktiskt min hand som skriver detta haha. Godnatt <3



Hej gumman, hoppas du mår bättre och beklagar sorgen för din mormor :( hoppas du inte tar illa upp men ville fråga vad som hände mellan dig och wesam(tror jag att han hete?) vrf gjorde ni slut? vad har hänt med ditt face gumman? bor du inte i tumba? vart bor du nu? puss din blogg e tung !!!

2013-01-20 | 22:34:33

Hejsan kan du berätta lite om hur du tar hand om ditt hår? vi har typ samma hårtyp tror jag alltså lockarna, kan du skriva om vilka produkter som funkar bäst för dig och hur du plattar det? Och hur tar du hand om ditt löshår? :)) Du e verkligen jätte vacker

2013-01-21 | 00:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback