Bra helg till sorglig helg

Hej på er helgen va okej tills i söndags när jag pratade med mamma hon berättade att min mormor har gått över, jag blev så ledsen, mormor var min bästa vän en vän som ingen annan kan ersätta. Har så underbart fina minnen med henne. Om jag bara kunde få se dig igen skulle ge allt för att kunna prata och krama om dig. Men nu finns du inte mer i denna värld. Du finns i mitt hjärta och mina tankar och hjälper mig när jag har det jobbigt. Min ängel jag älskar dig varför måste de man älskar försvinna. Kommer aldrig få träffa dig igen och jag ber till Gud att vi träffas när jag dör. ❤



Beklagar sorgen!

Undrar bara... är du kristen?

2013-01-07 | 12:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback