Sjukhuset

Vaknade igår kl 5 på morgonen för att operera mig kl halv 8 på morgonen. Jag gick med en dam till omklädningsrummet där jag fick byta om till andra kläder och ta 5 tabletter med jätte lite vatten men jag klarade det. Vi gick in i operationsrummet la mig på deras operations säng och först satt dem en kanyl på ena min arm och tro mig allt snurrade blev borta. Sen fick jag andas i något och blev mer borta snart var jag nersövd märkte inget jag vaknade efter några timmar med hur ont som helst. Sen somnade jag igen jag vaknade idag kl 9 sen igår från kl 9. Ligger nu på sjukhus sängen och kollar på tv väntar på mamma hon gick till Apoteket och köpte tabletter. Vet inte riktigt när jag får åka hem. Allt måste vara bra får inte blöda eller något. Vill ha en person som betyder fortfarande mest för mig här hålla dig i handen mår helt , allt snurrar , förvirrad, trött , ont miss you :(

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2641504/images/2012/pic_505aeafbe087c33eda41043e.jpg" class="image">



Men Gud :( Vad har hänt egentligeen? Hoppas du är Ok, sötnöt! Puss

2012-09-22 | 22:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback