Godmorgon !

Ska snart upp och göra mig i ordning sen mot min gamla skola och träffa min dotter på ett år och min vän Sireh ❤ hoppas ni får en underbar dag i skolan eller jobbet det ät fint väder idag mash'Allah så passa på och njut lägger upp dagens outfit idag också snart puss ❤



Guuudd vad jag älskar bilden du la upp. Saken är den att när vi ber till ALLAH så finner vi själva lugn , ro , frid och harmoni inom oss. Det är vi som mår bra av att dyrka den enda sanna guden. Livet blir så mycket enklare när man känner den här känslan av fred inom sig- Den här lyckan. Finns så mycket att tacka gud för.
Jag Beundrar dig så grovt för att du vågar pröva på saker , att ditt hjärta är mjuk nog att förstå och se den sanna skönheten som är ISLAM. Wish the besttt for you girll!! :*:*
tänkte tipsa dig om att följa de här på instagram

iheartallah
instaislam
pmodad
nosaiba89
daily_reminder

Mycket bra sidor att följa som jag tror kan ge dig bättre och sann kunskap om Islam ! :)

2012-09-05 | 22:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback