svar på kommentar

hur gör du ditt hår sådär? asso vad använder du för att få såna lockar och så att domhåller? vet att de ditt naturliga hår med nånting gör du med de väl? ngn produkt eller så? schysst ifall du svarar har samma typ av hår men får ej de sådär fint:)


Svar: Hej ska jag vara helt ärlig så gör jag inte så mycket, Utan jag använder mig utav Balsam och hårinpackning, om jag inte använder någon av dem blir mitt hår bara en hårtuss på huvudet drf gör jag såhär varje morgon duschar ja håret och använder en av produkterna först borstar jag ju så klart ut håret och sen använder dem. efer det torkar ja håret med handuken men inte allt för mkt det ska fortfarande vara ganska blött sen låter jag håre torka av sig själv och på så sätt får jag mina lockar FÖNA aldrig om du inte vill ha fluff hår ofc :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback