And it goes, on and on and on and!

Yo! Haha fattar inte vad det är för fel på Jessica! Hon lägger ut sitt bajs och grejer.. Ursäkta mig för henne, men hon är ju väldigt speciell! I alla fall nu är det Chris som bloggar, sitter hemma hos Yasmine och umgås lite. Fick komma hit istället för att vara ensam i min hemsökta lägenhet, gosh vad jag älskar den här familjen!

Imorgon ska jag träffa Diego (min boy) och kunde inte vart gladare, har längtat i en hel vecka! Vart så himla desperat att jag låtsas snacka med honom genom att spela både mig och han.... HAHA! Det roligaste är att jag var seriös.. Saknar den där jäveln så himla groft jobbigt mycket...

Men om några timmar så får jag se han och gud vet vad jag gör med honom, höhö ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback