svar på kommentar

same gyal ([email protected]) om Hatar vädret:
hallå vad har du köpt dina skorna nånstans skitfina ju kram
svar : Kommer ej ihåg vad affären hette haha ska kolla upp det.


Anonym om Hatar vädret:
Vart har du köpt tröjan!?!? Dö snygg!
Svar: mina föräldrar köpte den från usa :)


om My eye :(:
hur målar du dina ögonbryn så perfekta?
Svar: haha så perfekta är dom inte men jag målar dom bara noga :)

Malin
om Hatar vädret:
Vad tycker du om svenskar som har samma typ av stil som dig? Den här kommentaren är säkert lätt att misstolka haha. Men jag älskar din stil men av egen "erfarenhet" så ser jag typ bara mulatter/mörka som har samma swagiga stil som dig. Tycker du svenskar är lite wannabe eller hur ser du på det? Och du är otroligt vacker! Kram på dig
Svar: Ska jag vara ärlig så tycker jag lite både och har sett svenskar med fin swag och endel med ehuuheem ful swag. t.ex. svenska tjejer som drar upp sina leggings så högt att de får kameltå för att de vill visa sin rumpa man tänker liksom gumman vad ser man först din rumpa eller kameltån som sticker fram. nä men själv klart har inget emot att svenskar har swag visst varsegod. klär dom sig rätt så äre ju inge fel. Ohh tack så mycket ^^
Alin om Trött:
Galet halsband! Vart kommer den ifrån? Tung blogg :)
Svar: Tack den köpte jag ifrån H&m :)

Irini  ([email protected]) om Student middag:
Du passar sjukt bra med håret sådär!! Är det ditt hår lr löshår? Hur är ditt hår i verkligheten? :)
Svar: tack så mycket det är löshår hehe
annars är mitt hår sådär som bilden på mig uppe vid hörnet


jag trodde du oxå var svensk o_o

2012-06-20 | 23:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback