Vilken app jag anväder

Förlåt att jag varit så seg på att vara inne på bloggen har haft endel för mig kan man säga
inte mått så bra men nu känns allt lite bättre så jag kan blogga har inte haft så mkt tid satsade allt på killen mest men nu har jag bestämt mig att bloggen får mig att må bättre hehe. Okej fick en del kommentarer vad för effekter och app jag använder på min iphone bilder jo och det ska jag nu säga mina kära vänner.
Den heter då PICFX köpte den på appstore och kostar 15 kr men så värt det, älskar effekter och det finns massor med olika effekter typ 100 stycken. jag använder mig av (SPACE) och och (LIGHT) finns så mycket mer kolla in vet jag 
.
såhär ser appen ut.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback