Önskar till alla tjejer

Tro mig ja önskar alla killar kunde ge oss tjejer denna kärlek och tro mig vi alla kommer få göra det
kanske inte idag, kanske inte imorgon. Men det kommer och då är ni lyckliga lottade . Den killen som ser dig som en drottning han kommer älska dig med så mycket kärlek. Han kommer se dig som sin fru med respekt. Ni kanskee inte kommer tycka likadant om allt men so what det är vad livet har att erbjuda ni har ett litet test här i livet det som inte krossar er gör er starkare. Jag har fått smaka på guds tester kan säga har klarat dem fint.Men din partner måste också klara av testerna. Man kan säga att gud har skickat oss till jorden för att lära, vi får tester och svårigheter. Tror att kärleken är ett test men kan ha fel också. Kärlek är fint men kan såra så jäkla mycket.
 
så tänk riktigt noga innan du hamnar i ett förhållande. skulle inte alls vara kul te.x om ni varit tillsammans ett år och killen håller på gör slut hit och dit. tänk noga när han gör slut första gången, ska jag verkligen gå tillbaka han kan göra samma sak. prata igenom allt tillsammans och sedan kan du ta ditt beslut. Om du är så dum och går tillbaka och han sedan gör slut igen. kan du bli jävligt ledsen och ensam. and your bestfriend is gone.
Men upp med hagan gråt inte över spillid mjölk tjejer. Finns så många underbara killar i världen var starka. Vi förtjänar respekt av RIKTIGA MÄN, inte omogna små pojkar som inte kan hantera ett förhållande :)
 
 
 


ok men din historia del 2 tack!

2012-07-26 | 20:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback