Min historia mitt liv del 1

MIN HISTORA , MITT LIV DEL 1
 
När jag var 4 år bodde jag i Brasilien jag minns inte mycket jag var bara 4 år men kommer ihåg att jag mådde inte så bra jag och mina bröder åkte in till sjukhuset dygnet runt. Jag och min lillebror föddes i avare och min storebror föddes i Arandu. Men vi blev uppväxta i avare alla tre. Vi hade ingen far som bodde med oss och våran mor jobbade så mycket så hon aldrig var hemma nästan. Mormor och släcktingar fick ta hand om oss i det lilla huset vi bodde i. En dag va det så stökigt kommer jag ihåg alla sprang runt omkring skrikandes jag förstog inte varför. Min lillebror grät och jag såg upp förvirrande, min storebror kom och tog mig i handen och tog med min lillebror som bara var 2 år gammal och min storebror var 6 år gammal. Han kramade oss och sa håll mig hårt i handen jag finns här. Efter någon stund kom det springande poliser in och puttade bort mina släktingar och min mormor och poliserna bar upp oss 3 och gick ut ur huset med oss, alla skrek och försökte ta oss ifrån  poliserna, och alla grät. Poliserna satte oss i en bil och körde iväg. vi fick inte säga hejdå till någon i huset. Mamma var borta, pappa var borta. Kollade ut genom fönster såg alla gråtandes. Dem satte oss på ett barnhem för adoption vi förstog iget men min storebror höll om oss hårt han var den som tog hand om oss han klappad oss på huvudet till söms. Några dagar senare när vi hade lite koll på läget kom en dam fram och sa att vi skulle få en ny familj och att dom var på väg till Brasilien. vi hade fått leksaker från sverige av dem som vi lekte med. När det gått några veckor på barnhemmet satte damerna på oss fin kläder. Jag fick en vitklänning med små färglada prickar på. Mina bröder en t-shirt och byxor. Och sa nu ska ni får träffa er nya föräldrar. Vi gick ut genom dörren och några meter ifrån oss stog dem, Jag sprang fram först av alla och sa chao pao det betyder hej pappa på portugisiska. Kramade honom för jag hade aldrig haft en pappa så jag var nog mer fast i honom. damerna från adoptionen lämnade oss ensamma och vi fick byta om för vi skulle till en lekpark med våra nya föräldrar. Vi var kvar i brasilien i 1 månad till för att vänja oss med våra nya föräldrar. När månaden var slut åkte vi iväg mot sverige. På flygplatsen i sverige skulle vi möte upp vårat nya storebror som var pappas son.
 
 
 
Gatan vi bodde på innan Adoptionen
 
 
Mina bröder och jag
 
Innan träffen
 
 
 
Träffat våra nya föräldrar
 
Första familje kortet
 
 
 
Lekparken första gången efter träffen
 
 
Pappa och lillebror
 
 Jag och min första docka
 
Badat och vita rumpor
 
Utflyckt
 
Storebror ger mig en blomma
 
Flygplanet mot sverige
 
Framme i sverige
 
DEL 2 SKRIVER JAG IMORN
 


Oh! Vad spännandeeee!Mer mer mer:D
men vad fan! du blev ju typ kidnappad!Har du kontakt med din "riktiga" familj(den du har nu är ju det också):( :)

2012-07-22 | 18:55:49

KOM IGEN FORTSÄTTNINGEN!!!!!!!

2012-07-25 | 02:01:42

Vad spännande! :) har du inga bilder på dina biologiska föräldrar?

2012-07-27 | 00:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback