Godmorgon

Hej mina kära nu sitter jag på bussen hem från högdalen Gud vad mysig kväll vi hade underbara människor i min närhet och roliga men de va ba lite Chill kväll kan man säga, jag Justus , hodan som slagga på direkten nät vi precis kom in i lägenheten haha , Chris , chaka Hhaha skrattar fortfarande åt hans namn så roligt. Nej men som sagt vi gick därifrån vid 2 tiden med ett leende på läpparna, annars brukar mina kvällar oftast bli förstörda men iaf sitter på bussen mot Huddinge. Vid 3 kommer Chris venne vad vi ska göra men vill verkligen ha henne nära mig hon kan man prata med om allt. Vi ses senare puss



Vad använder du för program/app så att bilderna blir så? :)

2012-07-18 | 16:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback