svar på kommentar

Hani om Halsband:
Tycker det är tvär kult hur du kallar din pojkvän för din " man "och dock är han muslim tror du verkligen han någonsin kommer kalla dig för sin "fru" men annars är ni jätte söta tillsammans hoppas det håller pusspuss !

Svar: Önskar ja kunde berätta allt för dig så du inte fattar fel men kan tyvär inte förklara
hela mitt privat liv i bloggen. du får tycka det är TVÄR kul. Jag får ta det ;)
Men en sak kan ja säga Han Är Min Maaaaaaaaaaaaaaaaan från hjärtat ♥


Brukar oxå kalla min pojkvän (när jag har en) för det... är d ovanligt eller haha? Tycker att deet där var en lite otrevlig kommentar faktiskt -.-



Bara ni vet hur det ligger till mellan er :) och ni är jätte söta tsm! Puss, jätte fin blogg btw!

2012-01-14 | 19:19:09

klart han är din man, håller med binta. Jag kallar min kille för min man, visserligen är vi förlovade men ändå.



Det är riktigt roligt att se alla hatkommentarer om ditt förhållande, det bevisar bara hur svartsjuka de tjejerna är på dig. De vill ta din plats och kalla din man för deras man. Men det kan de glömma sörruuuu:)

2012-01-15 | 01:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback