Noooo, not that girl again!

Tjena, Chris här! Ligger i min säng och mår så himla illa, ska mot vårdcentralen snart och se om man kan ha magsjukan eller något.. Buhu stakars mig..

Anyways, som ni kanske har märkt mår Jessica inte så bra och därför inte bloggar så mkt, men det är förståeligt om det händer saker runt en som gör en ledsen och så..

Tycker bara att det är så synd att folk now days tar en för givet trots att man gjort massa uppoffring för den.. Men men människor kommer och går för en. Så när någon försvinner tar någon annan hennes/hans plats!

Japp då var det i alla fall sagt! ... What to say now? Ehm.. *tystnad*.. Jessica gillar att suga min tå bara så ni vet! Haha lame jag är då, ta hand om er ppl.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback