Falska människor

Är så äckligt trött på falska människor dom irriterar mig såhääääääääär mycket.
vart ska man börja. Stött på jävla många falska personer vill bara slå ner en och en nu för tiden kan man aldrig lite på någon.

Helt enkelt smuts människor enligt mig. Har märk också i skolan waaooow asså människor är falska inga namn utan en speciell tjej som har gått över min gräns. Och många fler tror ingen gillar henne längre eller vadå tror
jag vet hur det ligger det men ändå så tycker jag synd om henne att hon måste vara sådär. de synd att hon inte har några riktiga vänner kvar utan dom som använder henne.

Jag är ingen hatare, älskar att älska människor men ibland kan
det bli vissa omständigheter där jag måste hata på någon. tror alla har känt så !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback