Blääääääää

Fick upp en grejj i hjärnan som ja alltid tänkt på okej inlägget kommer inte vara så långt men.
Att kompisar blir kär i varandra asså det låter som kärlek visst. men Helt ärligt talat det funkar inte att vara tillsammans med sin kompis jag blir äcklad av det. Hade en kompis som  jag var vän med ett långt tag vi va jätte nära vi skojjade och drev med varandra varenda jävla dag. Livet va soft allt rullade på TILLS.... jo TILLS han berättade att han va kär i mig och jag fattade inget att ja inte ens hade märkt att han gillade mig. Men då förstördes våran vänskap vänner ska vara vänner inga par eller något sånt. Ville bara få ur mig det. tycker du nåt annat visst då tycker du det. Men detta är min åsikt
SÅ STANNA SOM VÄNNER
Call Me Now


hej!



tycker du? jag anser däremot att om kärleken blir ömsesidig så kan den bli mer än lyckad. jag menar då att man har hunnit lära känna varann väl, å man lär känna varandra utan lika många förväntningar. när man liksom gillar varann från första början, eller om intresset iaf finns, så förväntas man bete sig på ett visst sätt. som vänner lär man känna en liksom på djupet =)



kan hålla m dig att det är riktigt synd om kompisen blir förälskad i dig å du inte alls känner samma sak... för vissa blir det svårt att fortsätta umgås. å så är det slut på vänskapens existens...



vart har du btw köpt dina fina kors örhängen?! =) äre äkta silver?

2012-02-13 | 21:55:50

Shoo sluta inte blogg för de första! :-D mer om dit dagliga liv o så... ? och jag håller helt med dig sån vänskap ska man inte riskera. ta vara på den ist.

2012-02-13 | 22:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback