Älskling

Jag vet inte vart jag ska börja.. Jag vet att vi har haft våra upp och nedgångar, men det som sticker ut med dig är att du är den första dom velat gå igenom det med mig, och det kan jag inte vara nog tacksam för.

Du anar inte hur mycket du påverkat mig och hur mycket jag är villig att offra, du är bokstavligen killen jag vill ses i framtiden med. Och jag skiter fullständigt i vad folk säger om oss, för det vi har vill dem bara bryta ner, men tro mig, dem gör oss starkare.

Jag skulle kunna skriva en hel bok om vad jag älskar med dig, ditt leende, ditt skratt, dina kyssar dina skämt allt!

Bebito? Lova mig en sak? Lova mig att du är killen som jag har väntat på, killen som en dag jag kommer bo ihop med och killen jag kommer bygger upp en framtid med, för det är något jag verkligen ser fram emot. Älskar dig gulleee <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback