Älskar oss

Hallooj sitter nu här på sängen och snart ska jag kolla på film med min alice (hund).
Saknar min Bebito , min älskling, mitt allt. inte träffat han på en vecka och mer asså shieet saknar
verkligen att få vara med dig. Min helg va as tråkig utan dig satt o glodde på tv och sen gick jag och la mig kl 10 på en lördag haha hur stört är inte det. Men mycket bättre än att gå ut tycker jag. hatar att vakna upp i någon annans hus och sen veta att man måste rulla hem om man tex nu är bakis, Jobbigt.

Men återgå till min Habibi
Gooooosh vad ja vill Krama om dig pussa bort ditt ansikte, Älskar att få känna din värme och att kolla på dina stora ögon som lyser starkare än solen.  Har sagt det förut men jag är så jävla glad att jag har dig vid min sida. Att jag har någon o prata med. Ibland händer det att vi bråkar men så what jag kmr närmare dig och du mig älskling. Älskar att älska dig och det vet du bara du i mitt hjärta just nu. Lobe U

En bild på oss 2011  ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback