svar på kommentar

Emme:
Hej! Jag älskar din blogg och önskar om du kunde svara min fråga! Du är galet fin och alla haters kan slänga sig. Hur får du ditt hår så stort? När det är afro? Döööö snygg de passar dig mer<3 big love
 
 
svar: Hej på dig  tack hihi fan va kul att höra dock bloggar jag inte så mycket men försöker att
bli bättre hehe. Jag svarar gärna på din fråga. Asså jag gör inget speciellt  riktigt utan när jag duschar använder jag dock bara balsam. och ibland för att få lite mer friskare och större afro anväder jag en produkt som du kan köpa på h&m som heter with argan oil proffs from marocco liten rosa flaska den är mycket bra. Annars kan du testa föna håret efter duschen och försöka puffa ut lite med händerna, Aldrig hårborste kan jag säga redan nu att håret blir större men om du vill ha kvar lockarna ska du inte göra det med borste.
 
 


haha tror man måste vara född med afro för att få till det överhuvudtaget :// och det är nog bara mörkhyade som är födda med det men peruk funkar också haha

2012-12-05 | 20:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback