svar på kommentar

Anonym
1. Vad fick dig och va intresserat av islam? Och de e den rikets religionen. 
2. Har du en dotter? Har varit nyfiken länge? 
3. Hur får du ditt hår så stort?:) 

Allt jag kan säga är ha kul och enjoy life! Älskar din blogg och dig!

 

Svar: Asso grejjen är de va pga av mitt ex att jag blev intresserad, är inte så inriktad längre har så mycketatt göra nu för tiden :/. Haha nej jag har ingen dotter utan min killkompis lillasyster som jag kallar min dotter hon är så söt vill sno henne. Jag har afro så det blir bara stort tyvär :( hatar afroo :'(. Ooooh tack så mycket Älskar dig mer för du läser min blogg pussaaar till dig.


Anonym

Roligt att du har börjat blogga igen. Kan du inte berätta lite om vad du gör om dagarna och jag har för mig att du var lite intresserad av islam kan du berätta lite om intresset är kvar och så? Thanks :)


Svar: Taack så mycket kul att höra. Hmm ja just nu letar jobb som är så jävla svårt att få tag på. annars umgås jag med mina vänner älskar att festa med mina fina tjejer och killar. Häng med ut vet jag ^^.  eller träffar mabooh,mysigt att umgås med honom,hoppas bara det blir lite oftare. Jag brukar också göra mina egna smycken skit kul älskar att uppfinna mina egna saker. Du har för dig rätt jag va intresserad asså är det väl lite smått just nu men som jag skrev där uppe  att jag har så mycket att hinna med innan jag kan börja med att gå på föreläsningar och sådant igen. :)


Erica

Du r as fin! Hur får du ditt hår så? Afro?:) snälla svara

Svar: Hellooojj tack hihi ^^. Jag är född med afro. annars kan du alltid permanenta till afro funkar ju också ^^


Anonym

haha tror man måste vara född med afro för att få till det överhuvudtaget :// och det är nog bara mörkhyade som är födda med det men peruk funkar också haha

Svar: Haha vem vet tror alla kan få afro om man bara anstränger sig lite dock




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback