om Jessica Ferreira

Har säkert tagit upp det förut men mitt liv förändras till och från.kan berätta lite för er vem jag är.
Mitt Namn är Jessica isabella Ferreira Danneker jag är 20 år. Adopterad från Brasilien med mina två bröder. kom till sverige när jag var 4 år gammal. Har endel säker märkt att min svenska är bra. Jag älskar att umgås med människor som betyder mycket för mig. Att bara ha kul är en grejj i mitt liv. Just nu är jag singel och mår faktiskt riktigt bra nu mådde så himla dåligt efter det blev slut med mitt ex, jag ska inte hata han va en bra kille men gud har planerat något bättre för mig. Som person ser folk mig som dum i huvudet för att min humor korsar alla gränser.  Jag kan ha riktigt sjukhumor och göra sjuka grejjer som människor tycker bara e korkat men vad ska jag göra, jag är den jag är och älskar att träffa på människor som är som jag. Där jag kan va mig själv den sjuka Jessica.
Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga om du vill veta något äre ba skicka iväg en kommentar.
 



Roligt att du har börjat blogga igen. Kan du inte berätta lite om vad du gör om dagarna och jag har för mig att du var lite intresserad av islam kan du berätta lite om intresset är kvar och så? Thanks :)

2012-12-05 | 14:19:01

1. Vad fick dig och va intresserat av islam? Och de e den rikets religionen.
2. Har du en dotter? Har varit nyfiken länge?
3. Hur får du ditt hår så stort?:)

Allt jag kan säga är ha kul och enjoy life! Älskar din blogg och dig!

2012-12-05 | 21:49:52

Vem är ditt ex? Inte följt bloggen så länge så har missat det helt men vore kul att veta då han verkar komma upp ibland :)

2012-12-06 | 16:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback