hahah

Asså kolla taggarna är så roliga haha jag har så ont i magen skrattar så mycket. Kolla om man nu är så stark religiös till islam wtf vadå kushclub och vadå hustla haha det stämmer inte om man säger att kush är dåligt inom islam vadå hålla på med det själv jag hänger inte med men vissa är 2face. Muslim and hustla är något new ;)



Haha... Det där var en riktigt bra fråga. Jag tycker att man ska skriva precis vad man vill men jag kan heller inte förmå mig sj att inte reagera när människor ska betona hur religiösa de är samtidigt som deras beteende påvisar att det inte går i hand m det religiösa! Vf ska man ens överdriva betonande om man är muslim el ej. Säg det några gånger inte nonstop...We dont care tänker jag ba!

2013-01-02 | 11:18:57

Sluta bry dig om ditt ex WESAM! Att du ens orkar...

2013-01-08 | 10:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback