Dagens fråga

Dagens fråga till mina läsare 
 
Tycker ni att det är ett problem att gilla eller vara tillsammans med yngre killar?
Och glöm inte följa mig på instagram @jessicaferreiraaa


Nej faktiskt inte. Ålder spelar absolut ingen roll om man är lycklig och kär i någon kille som är t.ex 2år yngre. Det är inte överdrivet mycket.

2012-12-04 | 20:30:27

Fuck små pojkar, det ska vara äldre killar:) minst 3 eller 4 år äldre. Min pojkvän är 7 år äldre, men klart de finns både för och nackdelar med det, men jag älskar äldre killar :D

2012-12-04 | 21:19:03

Hmm alltså in my opinion så tycker jag killar som är 1 eller 2 år yngre inte är så farligt, men eftersom att tjejer oftast är mognare än killar så brukar några år äldre oftast funka. :) Ha en fin dag

2012-12-05 | 14:16:38

yaay tungt att du har börjat blogga igen gumman :)
men jag tänktte att jag aldrig kunde vara tillsammans med någon yngre. ALDRIG! men fall för min kille som några månader yngre o d går bra så sanningen åldern spelar ingen roll :)

2012-12-07 | 00:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback