Tvungen att blogga

Behuuuuu blev tvingad att blogga av Chris har ingen lust att göra det nu är fett trött packat hela dagen ligger i sängen helt död flyttat till det nya huset tills jag fått jobb sedan flyttar man tillbaka visar bilder imorn från nya huset. Och för någon vecka sedan fick jag en vacker egyptisk klänning fast den heter ju inte så har glömt bort namnet fick den av en speciell person i mitt liv. Tack så mkt älskar dig oerhört mycket. Ska sova nu så vi ses sen puss



Vi väntar fortfarande på del 2... Hur svårt kan det va och skriva den!!!!!!? :(

2012-08-25 | 00:26:01

Du borde läsa en blogg som en rgc.blogg.se bra blogg faktiskt

2012-08-25 | 13:30:06

Du borde läsa en blogg som en rgc.blogg.se bra blogg faktiskt

2012-08-25 | 13:30:06

Blir så glad när jag läser din blogg och du är intresserad utav islam. =)

2012-08-25 | 16:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback