Två riktigt stöttande läsare kärlek till er ♥

Tamtoma Om:
Allstå du är sjukt vacker med sjal&utan. Skit i totalt vad folk säger, det är ditt liv du får testa vad du vill utan att någon ska anklaga dig. Ändå om du hade gjort det för ditt ex ingen har med de&göra!! Det är upp till dig. Ja känner inte dig men genom bloggen&instagram så värkar du vara en snäll person. Ser väekligen upp till dig, riktigt grym är du!
 
Skrev till dig igår och verkligen tack för kommentaren. Glad att du förstår mig. Håller med dig att ingen
har med och göra vad jag har gjort och inte gjort för mitt ex. om man sköter sitt eget liv blir allting så mycket bättre.
Hehe jag är en snäll person. Men de gäller bara att vara snäll och ärlig tillbaka. Blir glad att du ser upp till mig MÅNGA PUSSAR OCH KRAMAR FRÅN MIG 
 
Alina Om: sjal
Asså folk kmr alltid att be hating så¨man ska alltid göra det man själv vill och det som känns rätt i ditt hjärta just nu. Jag menar just nu är du intresserad av detta så låt ingen komma mellan dig och ditt liv för att det är du som ska leva det, och inte de personernaså om du gör det för att du tycker det är intressant är det skit bra du följer ditt hjärta. skit i what people say gurl :D det finns sammannhang till allt i livet då skulle vi inte ens våga ta chanser så som vi tagit !
 
Jo jag vet dem finns överallt tyvär :/ Jo jag är grymt intresserad jag menar inte bara av Islam utan allt. Men just nu testade jag islam innan det testa jag lite av buddhismen. Du har så rätt sammannhang finns till allt. tänkte inte på de för än du sa det Tack så mycket. Puss till dig 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback