Systerträffar

Jag har funderar på att gå på systerträffar i vårbygård ska faktiskt bli riktigt spännande. Satt och funderade igår om jag ville men de klart jag vill. Jag vill veta veta veta mycket som jag undrat över så det kommer bli riktigt Nice. Lite nervöst kanske för jag aldrig gått på sådan och med vem vet jag inte heller vem jag ska gå med men det löser sig nog hoppas jag på. Here i come



Hej! Har hittat till din blogg via en vän och gillar den verkligen! Och va kul att du tycker islam är en vacker religion!
Jag läste det du skrev om att folk antar att du vill bli muslim, känn absolut ingen press och stressa inte in i något som du skrev, ditt hjärta ska vara med såklart. Och folk läser om islam i flera flera år innan dom tar steget, eller så kanske dom aldrig gör det... jag själv läste om islam ett tag innan jag konverterade.

Jag känner systrar som har en föreningen som har träffar i vårby gård så jag kan gå med dig om du vill. Dom flesta där är runt 15-20 årsåldern och alla är supersnälla!

Även på söndagar finns det föreläsningar i Kista, kl 17.00. Jag tänkte gå med min syrra som också är intresserad av islam. Så om du vill är du varmt välkommen!

Ta hand om dig och fortsätt med en mkt bra blogg!

2012-08-30 | 14:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback