svar på kommentar

SVAR PÅ KOMMENTARER
 
Wiz Om:
Får man säga att du är vacker.. Vart har du köpt byxorna?
 
Hehe klart du får. Säger desamma när jag får se dig ^^. Byxorna fick jag av min vän
ska ta reda på det riktigt snygga visst puss :)
 
 
Nadia Om:
Fett fin du var i sjal, hela ditt ansikte lyser ut, har du blivit muslim? pöss
 
Tack så mycket. Jo endel har sagt att den gör det ,kul att höra av er :). Nej jag har inte blivit
muslim utan jag ville ba testa kan få lite roliga tankar men jag kan säga stolt att jag är intresserad av islam och andra religioner. Mycket fina :)
 
 
Anonym Om:
det ser skit fint ut , älskar att du provar allt och är intresserad. och folk får gärna lägga en åsikt men man ska inte forma ens liv utifrån vad dom tycker :')
 
Tackar :). hihi tycker att det är jätte kul att testa nya saker lever man så lever man vrf inte prova liksom. där har du rätt det kommer finnas folk som gärna lägger fula kommentarer men som du sa man ska inte forma ens liv utifrån vad dom tycker tack för kommentaren puss :)
 
Har fler kommentarer som jag skulle svara på men de lite onödigt haha bara kommentarer om min DEL 2 som jag ska skriva ikväll håll utkik mina vänner. Har du nått på hjärtat skicka iväg en kommentar. Jag svarar så gärna PUSS TACK ALLA FINA LÄSARE 
 
 


Du förtjänar en bättre just saying
och det här med muslim du kanske bara blev lite intresserad för att du känner nån som är muslim, det måste inte bero på honom.. Och är bra att du testar olika religioner för senare kommer du inte fråga dig sj TÄNK OM?
Önskar dig all lycka i världen :-)
och tror på dig själv girl XoXo...

2012-08-24 | 01:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback