svar på kommentar

Zoe
 
Det är jätte svårt men det blir bra till slut.. trust me.
Joo det blir nog det men det tar sin tid med allt :)
 

e

så otroligt vacker...

tack så mycket ^^

 

Anonym
Du är så vacker med sjal.. Manshallah  funderar du på att bli muslim?
 
Tack så mycket, Nej då testar lite bara får se i framtiden :) 
 

Mona
Vacker med sjal!
 
Tack hihi
 
 
Sara
Du är sjukt vacker i sjal och utan. Men du är intresserad i religioner just nu. Vad är det du gillar mest och minst med de religionerna du är intresserad av just nu. Då menar jag islam och buddismen efter jag ser att du läser om dem. 

Hoppas att du kan svara på min fråga 
// Sara

Åh man tackar hihi. Jo jag är mycket intresserad faktiskt, Hmm med Buddhismen fanns det faktiskt inget dåligt så jävla vackert och gillar att man inte har en gud att be till utan du är din egna gud. Gäller bara att hitta sitt rätta jag och det är en otrolig känsla när man väl gör det. Jag har inte hittat mig själv ännu men det kommer med tiden. Annars är Buddhismen grym. Islam för mig är jag lite ovan i efter som jag förstår inte allt. Regler sådant är jag inte van vid men de inte så konstigt, om jag va född till muslim hade jag nog tänkt att det är helt normalt. Men islam är vackert på sitt sätt. så många fina ord. Har lyssnat på föreläsningar via datorn men ska jag vara ärlig är det så trist. skulle vara mer intressantare att gå på en föreläsning live där man kan få se personen som pratar och ställe frågar.

 

Binta - Mulattha

Tycker att fler personer borde vara som dig! Även om du inte kommer följa nån av religionerna är det väl ändå bara nyttigt att förstå dem bättre och på så sätt förstå människorna bättre också. Gjorde fler som du skulle folk hata så mycket mindre. 

Big up till dig Jessica <3

Haha det tycker jag också fina du. Precis jag behöver ju inte följa religionerna men det kan va mycket bra för mig i framtiden.  PUSS BINTA :) <333333

 

Anonym
Känner du justice? 

Menar du Justus :)? om du gör, så ja det gör jag min "storebror" Fin kille 

 

Nyet
Kan du inte börja säga vart dina sker är ifrån:) de blir roligare då!Tack, från din nya läsare
 
Hehe antar att du menar skor. Det är creepers bara så du vet och inte tror de vanliga skor. Min storebror köpte dem till mig på affären ZOE på drottninggatan :) kul att jag fått ny läsare pussar
 
 
 
Nyet
Vart har du köpt toppen? Underbart vacker är du
 
Den är köpt på BIKBOK älskar den :D. Tack så mycket

 



Det finns massor med föreläsningar att gå på som faktiskt är jätte bra och lärorika. Spelar ingen roll om man är muslim eller inte

2012-08-12 | 14:36:13

Hej! Såg nyss att du skrev att du skulle vilja GÅ på en föreläsning live och ställa frågor och så? Jag känner till några bra ställen om du är intresserad? ( i Stockholm ) :)

2012-08-12 | 14:38:48

Hihih nej inte den bara... Hihih smyckena "de nya" 4 olika. Vart dom kommer från. Tack på förhand!:))

2012-08-12 | 22:16:56

Oooh va vacker du år, blir så arg varje gång jag ser en bild på dig:( passar däremot med slöja sjukt mycket, fina du!!

2012-08-23 | 16:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback