svar på kommentar

Anonym
Varifrån köper du dina sjalar :)
 
Hej jag köper dem på h&m mest men det finns jätte fina överallt kolla runt lite så hittar du säkert någon
i din smak kram.
 
 
Anonym
Varifrån? :)
H&m puss :)
 
 
Islam True Religion
Den som Allah vägleder kan ingen vilseleda och den som Allah låter gå vilse kan ingen vägleda.
 
Så sant som det sagt :)
 
 

Anonym
Passar dig jätte bra

Tack så mycket så roligt att höra ^^
 
 
 
Sara
Det finns massor med föreläsningar att gå på som faktiskt är jätte bra och lärorika. Spelar ingen roll om man är muslim eller inte
 
Svar:  Joo jag vill faktiskt gå måste försöka klämma in det :)
 
 
Entisar
Hej! Såg nyss att du skrev att du skulle vilja GÅ på en föreläsning live och ställa frågor och så? Jag känner till några bra ställen om du är intresserad? ( i Stockholm ) :)
 
Svar: Jaaaaa gud vad bra om du gör du får gärna berätta dem för mig är så nyfiken :)
 

 
Anonym

Oooh va vacker du år, blir så arg varje gång jag ser en bild på dig:( passar däremot med slöja sjukt mycket, fina du!!

Vad söt du är tack så mycket hihi. Tycker du det är så himla vackert.

 

 

Du förtjänar en bättre just saying och det här med muslim du kanske bara blev lite intresserad för att du känner nån som är muslim, det måste inte bero på honom.. Och är bra att du testar olika religioner för senare kommer du inte fråga dig sj TÄNK OM? 

Önskar dig all lycka i världen :-) 
och tror på dig själv girl XoXo...

Hej det vet jag inte jag älskar honom och antagligen så älskar han mig lika mycket så, Faktiskt ska jag vara är ärlig jag va jätte nyfiken på religioner under mina skolår. Men när jag blev tillsammans med killen blev jag ännu mer nyfiken på hur islam är. Tack desamma puss :)

 

Nati

Woooow :o bara för att man utforskar religionen så betyder det inte att man smutskastar den? Haha, hur ska man annars förstå folk eller veta om det är rätt religion för en? Om jag skulle konvertera till Islam så skulle jag testat bära slöja först för att se om det är något för mig ens. Hahahaha vilken hjärndöd människa :)

Håller med dig, Jag lär mig och jag testar med det finns alltid människor som vill säga fula saker och trycka ner en. Men som sagt jag lär mig genom att testa puss

 

 

Vi väntar fortfarande på del 2... Hur svårt kan det va och skriva den!!!!!!? :(

Jag vet är så ledsen för det men har flyttat och så, måste hitta mina fotoalbum så skriver jag den lovar puss hihihi.

 

 

Du borde läsa en blogg som en rgc.blogg.se bra blogg faktiskt

Det gör jag redan men tack för tipset puss :)

 

Blir så glad när jag läser din blogg och du är intresserad utav islam. =)

Vaad kul och jag blir glad att du tycker om det och läser min blogg kramar

 



Hej hej! Ser att du är intresserad av islam ma shaa Allah. Tänkte säga att det finns grymma föreläsningar i kista där det är några bröder (som faktiskt själva konverterat till islam och som studerat islam på universitetet med lärda) som föreläser. Om det är så att du skulle vilja gå dit någon gång eller vill veta mer så kan du gärna maila mig. Du kan även lyssna på inspelade föreläsningar på deras hemsida; www.islam.nu.
Ha det bra!

2012-08-25 | 19:56:00

Kan tipsa om bra bloggar ifall du vill läsa

Perrraa.blogg.se

Ayans.blogg.se

lleilas.wordpress.com

nattstad.se/emiinaaa :)

2012-08-25 | 22:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback