Sjal

Ville göra en sak TYDLIG innan det svämmar över med kommentarer. Det här med Sjalen va bara ett litet test som jag ska göra i några dagar för att jag är intresserad av religioner. Men nu ska jag komma till det viktiga. Jag gör knappast detta för att Mitt EX va muslim. Jag har gjort så mycket för honom och han ville inte nöja sig med det kändes som. men som sagt jag gör det inte PGA honom fast det kanske har ett sammanhang och jag skäms så mycket ska jag vara ärlig att folk ska tro det. så snälla förstå mig. 
 


Allstå du är sjukt vacker med sjal&utan. Skit i totalt vad folk säger, det är ditt liv du får testa vad du vill utan att någon ska anklaga dig. Ändå om du hade gjort det för ditt ex ingen har med de&göra!! Det är upp till dig. Ja känner inte dig men genom bloggen&instagram så värkar du vara en snäll person. Ser väekligen upp till dig, riktigt grym är du!

2012-08-10 | 22:34:34

Asså folk kmr alltid att be hating så¨man ska alltid göra det man själv vill och det som känns rätt i ditt hjärta just nu. Jag menar just nu är du intresserad av detta så låt ingen komma mellan dig och ditt liv för att det är du som ska leva det, och inte de personerna så om du gör det för att du tycker det är intressant är det skit bra du följer ditt hjärta. skit i what people say gurl :D det finns sammannhang till allt i livet då skulle vi inte ens våga ta chanser så som vi tagit !

2012-08-11 | 03:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback