Klar görelse

Nu är jag på väg till intervjun sitter på bussen ska snart hoppa av.


Jo vill klar göra en sak till er läsare jag har aldrig sagt att jag vill bli muslim NU jag är bara intresserad av detta just nu kanske i framtiden när jag vet Endel. Jag måste ha hjärtan och tron med mig om jag ska bli det. Men just nu är bara nyfiken på detta. Hoppas Endel av er inte misstrott mig och tror jag vill bli det just nu och klandrar mig för att jag gjort Endel saker som man inte får göra inom islam. Skulle absolut inte gjort det om jag va muslim. Islam är vackert i mina ögon



Hej! Tycker det är riktigt grymt av dig att söka upp religioner. Respekterar verkligen dig. Hoppas Gud visar dig den rätta vägen och att du snart blir en syster i islam. Kolla gärna in annasvan.wordpress.com , hon är en svensk konvertit och du skulle säkert kunna ställa en del frågor till henne som t.ex. vad som fått henne att konvertera och så, hon har ju själv varit i samma situation som dig. Innan jag avslutar detta inlägg vill jag bara tipsa om en bra hemsida. Www.islam.nu man kan via ett program som heter paltalk lyssna live på deras föreläsningar och ställa frågor till föreläsaren om det skulle va så att du vill lyssna hemirfån. Ta hand om dig Jessica!

2012-08-30 | 11:54:48

http://apg.blogg.se/

http://gardenofbeliever.wordpress.com/author/gardenofbeliever/

Bra hemsidor att ta sig en titt på :)

2012-09-04 | 23:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback