Slöjan e vacker

Ny bild jag tog igår med slöja Vad tycks :) pussar till er 

 

 



Du är så vacker med sjal.. Manshallah
funderar du på att bli muslim?

2012-08-11 | 20:47:25

Vacker med sjal!

2012-08-11 | 23:10:37

Du är sjukt vacker i sjal och utan. Men du är intresserad i religioner just nu. Vad är det du gillar mest och minst med de religionerna du är intresserad av just nu. Då menar jag islam och buddismen efter jag ser att du läser om dem.
Hoppas att du kan svara på min fråga
// Sara

2012-08-12 | 00:00:51

Du är sjukt vacker i sjal och utan. Men du är intresserad i religioner just nu. Vad är det du gillar mest och minst med de religionerna du är intresserad av just nu. Då menar jag islam och buddismen efter jag ser att du läser om dem.
Hoppas att du kan svara på min fråga
// Sara

2012-08-12 | 00:00:52

Tycker att fler personer borde vara som dig! Även om du inte kommer följa nån av religionerna är det väl ändå bara nyttigt att förstå dem bättre och på så sätt förstå människorna bättre också. Gjorde fler som du skulle folk hata så mycket mindre.

Big up till dig Jessica <3

2012-08-12 | 01:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback