Jessicas förbättring i bloggen

Bilder

Som sagt jag försöker förbättre min blogg varje dag. men mitt största problem är att min kamera är
USEEEEEEEEEEEEEEEL vid vissa tillfällen. och endel säger att de inte gör nåt men för mig gör det
någon. för mitt stora intresse är att Fota mycket okej inte för att skryta men
lärare, släktingar, kompisar säger att jag är duktigt och det är nåt jag är duktig på.
men ska försöka spara pengar till en bra kamera.
Intressanta texter

Hahah jag har verkligen inte det jag skriver
nog det ja känner för och jag vet ju inte
vad alla läsare tycker är intressant, ni får säga till då kan jag ju klämma in det
i bloggen hehe
Fin design

Jag är inte den bästa på design kan ja bara säga
okej kan endel men det blir för mycket för min hjärna så helt köper jag designer
av bloggare som gör



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback