Irriterad

Jag börjar bli så irriterad på dig jag börjar bli riktigt trött på alla dina tjejer som som inte kan respektera vårt för hållande men det är svårt för dom att veta efter som DU vill inte visa vårt förhållande för någon. Finns mycket som gör att jag blir irriterad vet inte vfr men nu känns det som att du är på väg till gränsen av linjen och. Och skriver till folk med flit för att göra mig sur. Döljer saker för mig som du inte vill berätta för mig det är det som gör mig så trött på allt. Vfr kan ja inte bara få uppleva ett normalt förhållande utan massa regler, Hemligheter. Lögner.
Men när du kommer hem ska ta  helt ärligt ett allvarligt snack med dig jag har tröttnat på det här jag är inte den söta tjejen som tar skit utan jag säger till när det väll händer !!!


Du förtjänar bättre. NEXT! Släng i soppen

2011-09-14 | 22:22:28

Nja, förtjänar bättre kan man väl nt säga, dem har nästan precis lärt känna varandra, låt dem lära känna varandra bättre och sedan så kan man snacka om dumpa eller nt ^^



Bara min åsikt hihi <3 Men just nu kan jag medge att han beter sig som en, ursäkta mig.. dick haha, skulle dödat diego iaf :)

2011-09-14 | 23:10:30

det är väl en del av processen innan man ger sej in i något. Min åsikt. Blir hon irriterad på hans beteende och han inte ändrar på sej, så förtjänar hon faktiskt bättre. Som du säger, du skulle dödat Diego haha. Det blir nästan samma fall

2011-09-15 | 07:36:51

Sant. Men de känner knappt varandra så tror inte att man kan utgå från hur han har vart i bara 2 veckor, men om han fortsätter såhär är det givetvis inget att ha. Det enda jag hoppas på är att hon hittar någon som kan behandla henne som en flickvän liksom :(



Fast med närmare eftertanke efter att ha sett vad Jessica stör sig på så finns det många varningssignaler för vad han är kapabel till att göra, så det är väl bara att strunta i honom gumman.. Du kommer hitta tusen gånger bättre promies you baby <3

2011-09-15 | 18:15:32

Amen! Behandlar han henne så efter 2 veckor, hur behandlar han henne om 2 år ifall han inte ändrar sej.. Önskar henne all lycka!

2011-09-15 | 21:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback