HELL NOO !!

NU KOMMER DET IGEN FÖRSTÅR INTE RIKTIGT VAD DITT PROBLEM ÄR
vi hade pratat ut endel jag blev nöjd men verkar verkligen inte som att du blir nöjd med samtalet utan forsätter med de. Du fattaaar inte hur ledsen jag blir av att det hela din LOGG fullt med tjejer som skriver hit och dit sen spec att du tror att jag är dum som inte vet att du skriver tillbaka till dom men det vet jag så pass mkt har ja lärt känna dig du har ljugit för mig, kommer ihåg när jag sa vfr skriver du till tjejer för din logg e full. Hans svar var att det är dom som skriver jag tar inte bort de så att du ser att jag inte skriver till dom joo det var sant du hade inte skrivit ett skit till dom MEEN MEN MEN MEN när ja skrev nåt i din logg då svarade du i min logg. HAHAH och då kom ja o tänka på hmmmmm.. vfr svarar han inte i sin logg där jag har skrivit till hnm. JOOO för att han har gjort exakt samma med om andra tjejerna okej är inte 100% säker för ja ser inte deras logg men jag kan sätta allt på att han gör det..
ÅÅÅÅÅÅH VFR GÖR DU SÅ MOT MIG VFR KAN DU INTE BARA VARA ÄRLIG MOT MIG. VAR EN ÄRLIG MÄNNISKA
MOT MIG DU FATTAR INTE HUR RESPEKTLÖST DET ÄR MOT MIG. SOM SAGT FÖRRA GÅNGEN MÅDDE JAG SKIT ÖVER ATT SE ALLA TJEJER SOM SKRIVER HIT ÓCH DIT OCH NU MÅSTE JAG UPPLEVA DET IGEEEN !!


Jag känner inte dig men,på gud du förtjänar en annan som är ärlig mot dig.

2011-09-27 | 19:50:15

äntliiiigen du har förstått grejen så move the fuck on nu säger till dig jag veeet !

2011-09-27 | 20:10:31

äntliiiigen du har förstått grejen så move the fuck on nu säger till dig jag veeet !

2011-09-27 | 20:10:48

Alltså lyssna allihopa som nu blir fett glada över att dem bråkar.. Detta innebär inte att de gör slut, utan att hon behöver prata med honom.. Inget mer! Sluta säg att hon förtjänar bättre, blir fett irriterad på sådana som säger så. Ni kan nt avgöra detta av bara några inlägg jessica skriver för hon vet bäst sj..



Gud alltså, låt tjejen vara.. Kärleken är inte alltid perfekt och alla gör fucking fel, vadå ska alla i hela världen göra slut bara för att någon gör något fel? Skulle vara jävligt illa iaf!



Åh blir så irre hihi :)

2011-09-27 | 20:44:31

Och ja, inte roligt att han gör som han gör, men man lär sig av sina misstag tillslut.. Dem har vart tsm i en månad nu cum on, man lär känna varandra då.. både styrkor och svagheter så let it be OK! :)

2011-09-27 | 20:47:15

Förstår att du är väldigt upprörd och blir ju så klart sårad över detta men du borde hålla sånt borta från din blogg.. för det är tilldels jobbigt att höra om en kille som tydligen inte behandlar dig bra men även att vissa folk njuter av att se andra ledsna, lida osv.. ge inte någon det tillfället.

Du förtjänar bättre men man lär sig från allt. Han kanske är den bästa...

Wisam är ju inte här nu så att du kan ta och lösa problemen face to face :)

Mwaaah :*

2011-09-27 | 23:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback