Gästinlägg ala Chris

Hej där! Det här är Christina, Jessicas kompis och även hennes bror Diegos flickvän. Eftersom att Jessica inte uppdaterat idag väljer jag att göra det åt henne. Låt mig börja med en kort presentation av mig själv. Jag är 18 år gammal och är född i Sverige, men har även mitt halva ursprung från Kamerun (Västafrika). Jag har tre yngre jobbiga syskon som jag älskar.

Men nu är det så att jag inte bor med dem, utan att jag äger mitt helt egna Crib yeah. Har bott där själv nu i ett halvt år faktiskt, kan vara rätt så stressigt, men alla vill ju ha frihet liksom höhö. Ja, Jessica sov här hos mig igår och håller på att göra sig snygg inför sin man Brix. ^^ Men hon hälsar alla en riktigt stor kram och att hon lovar att göra ett inlägg idag.

Och ja, Hennes storebror Diego (min pojkvän) är även här, och det är han väldigt ofta thihi. Vi har nu vart tsm i mer än 3 och ett halvt år, men om man räknar alla gånger jag gjort slu med honom kan vi räkna ner till 3 år och 4 månader haha! Men så är det att vara tokigt kär i någon. JAG ÄLSKAR DIG SOM FAN BABY!

Nu lägger jag upp några bilder på oss som ett avslut, ciao och nu medan jag håller på, watch my blogg! Honmedettnamn.myshowroom.se





Nu har jag dragit en vinnare av dagens blogg, kika in och kolla om det blev du!

2011-09-04 | 15:25:11

hej! har du haft en bra helg?

kram ♥

2011-09-04 | 17:48:32

Hej! Jag har precis startat en insamling för barn och vuxna som mår dåligt..Läs mer på min blogg eller gå in på http://samlain.se/insamling/insamlingar/hjalp-mig-hjalpa-andra/ tacksam för din hjälp. Vid frågor så kommentera i bloggen eller skicka mejl till: [email protected] // Hjälp mig hjälpa andra

2011-09-05 | 12:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback