Dag nr 2

HAHAH sa ju skulle göra inlägg varje dag tills han kommer hem !!
Iaf idag är det DAG NR 2 allså fem dagar kvar tills han komer
hem. åååååh vill nu nu nu inte träffat han på en månaaad asså jag dööör
av det lligger här som en fisk utan vatten. han är mitt vatten han är
min korv utan bröd hhahahaha ne driver försöker ba
driva ut tiden lite måste ju fan ta o bli lite mer skrivet i min blogg annars
lägger jag upp mest bilder. Ja vad mer kan man säga.
Har inte pratat med min Bobo idag för jag har varit i skolan sen träffade
jag min bästa kill kompis josef, min bror och andre vi
satt lite i tumba dom väntade med mig på busseen naaaaaaaw.
men slut pratat om er. BEBOOOOOOOOO KOM HEM MIN ALLADIN
hahah har så tråkigt det är fredag och sitter hemma. för
jag orkar verkligen inte gå ut och festa eller va de nu än är , lovade mig själv att stanna hemma
pga av att jag tycker nu det är lite respektlöst att ut och festa när man typ har
ett förhållande och när killen är bortrest. "såååååååååå 2009 HÖHÖHÖHÖ"
Är typ fett sprallig nuu men ändå trött ska väll ta en 5 minutare som min papi
brukar säga fast han sover typ i 6 timmar hahahah roliga papi kärlek till dig.
Nää men det va ett fint inlägg jag gjorde nuu tycker jag är sjuukt stolt har nog aldrig skrivit så här
mycket i hela mitt liv ahahhahah, om ni nu fattar det roliga. näää men ska iaf gååå
& så hörs vi senaare Puss till er alla & mest till myy booooooo





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback