ÄLSKAR DIG ♥

Jag hatar att älska dig, hatar att göra slut fast ja inte vill men va ska ja göra, kan inte tvinga en
människa att sluta prata med andra människor men det var det som gjorde mig helt, va så sur att min hjärna slutade fungera. Och när du kommer hem ska vi ta ett riktigt snack utan massa bråk orkar inte bråka om små saker på riktigt. men kan säga så här jag är en person som lätt blir avis & sur när de nåt ja inte gillar. Hoppas allt kommer fixa sig om inte de nya tjejerna hinner före & det tillåter inte Jag Jessica Ferreira Danneker . men älskar dig ändå
tror inte du fattar hur mkt ja älskar dig går inte beskriva för hoppades / hoppas att du va den som ja letade efter


Vet inte vad för situation det är mellan er.

Men förhållanden är enkla, de är vad du väljer att göra.

Man kan aldrig förbjuda någon till att prata med någon annan, killen borde ju veta sina egna gränser om vart den går. Att inte flörta med andra, att inte känna något intresse att lära känna någon annan kvinna än dig. Att ha tjejkompisar och träffa de man känner bäst är ju helt klart ok.



Men om en annan tjej haffar på din pojkvän, är det hans uppgift att säga ifrån och kasta henne. Gör han inte det är han nog inte den rätta för dig.



sometimes u gotta leave things u want to know what u desurve! :)

2011-09-15 | 23:22:31

@Jenny, förhållanden är inte enkla och båda parter måste vara villiga att ge lika mkt annars går det inte. Men det är klart att det blir vad du väljer att göra, i Jesscas fall till det bättre...

2011-09-16 | 13:49:32

exakt, är inte den andra lika villig på att satsa 110% som en själv finner jag redan ett svar i det, och det är att gå vidare. För man själv vet att man alltid ska förtjäna någon som satsar lika mycket i ett förhållande som en själv gör.

Jag vet ju som sagt inte situationen men hoppas det löser sig efter att de nu kommer att prata med varandra.

Men vad jag tycker så ska man aldrig försöka förändra någon annan person, man kan alltid förbättra men inte förändra.

Sen att bråka med andra personer som raggar på ens partner är bara onödigt, det ska han själv ta hand om. Enkla val, hon eller de :)

2011-09-17 | 01:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback