ååååh

Känner mig som värsta dåliga bloggaren alla bloggare har typ
värsta bra kameror medans jag har kvar min ruttna rosa kamera haha
det är därför ja inte lägger upp så mycket bilder.
Om jag hade e system skulle allt bli så mycket bättre skulla blogga varje dag
och bilder skulle också komma upp buhuuuuuuäää :(


Bara att köra med det som man har, jag har bara en mobilkamera :)



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-09-20 | 15:32:43

Antonia har en och de blir inte så mycket mer bilder fär det... älskar att fota men man orkar aldrig släpa med sig den överallt :(

2011-09-20 | 16:29:34

Antonia har en och de blir inte så mycket mer bilder fär det... älskar att fota men man orkar aldrig släpa med sig den överallt :(

2011-09-20 | 16:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback