tråkar

Inge att göra så drf  gör jagv dtta under 20 dagaar från och med imorn =)

.......

 

Dag 1 : Din facebook profilbild.

Dag 2 : En bild på den personen som vet mest om dig och en kort beskrivning.

Dag 3 : En av de viktigaste personer i mitt liv.

Dag 4 : En bild från en fest du aldrig glömmer.

Dag 5 : Favorit låt.

Dag 6 : 10 fakta + en bild på mig.

Dag 7 : Bild på en tid du saknar.

Dag 8 : Gammal och ny bild på dig själv.

Dag 9 : 5 mål i livet.

Dag 10 : En puss eller fram bild.

Dag 11 : Favorit citat.

Dag 12 : En bild som för dig betyder kärlek.

Dag 13 : En bild som alltid får dig att le.

Dag 14 : En bild på dig och dina syskon.

Dag 15 : En person jag vill träffa just nu.

Dag 16 : Min favorit årstid och varför?

Dag 17 : Mig och min tro.

Dag 18 : Vad är äkta kärlek för dig, tycker du att den existeras?

Dag 19 : En bild som väcker minnen du helst vill glömma.

Dag 20 : Din dröm man



såg dig och din kille i stan i gallerian i fredags, du var med en kille, ÄR DET DIN KILLE? allstå han hade sex med min tjejkompis för 2 veckor sedan, det är mr W eller hur?! fett synd

2011-11-27 | 20:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback