Måste skriva av mig !!!!!



För det första vill jag säga tycker synd om dig jag ska inte hata men du har bevisat vilken idiot du är
Under vårat förhållande jag saknar inget JAG SÄGER DET TILL DIG INGEEEET ... det kändes som ett helvete som ja satt inne i fängelse övervakning vart ja än gick.  Jag kände mig inte ens trygg med dig kan man säga utan dina kompisar kändes mer som ett stöd för mig jag kunde vara lugn när dom var med.

Att du klagar på mig , du tryckte ner mig riktigt hårt , jag sa sanningen men du sa Jessica jag tror inte på dig sluta ljuga jag sa om & om igen jag ljuger inte ... kommer du ihåg när jag bevisade för dig när du satt och skrek på mig för inget.. diitt svar var aha jag skojjade bara älskling.
Fega idiot vart tog din stolthet vägen hur kan du stå ut med dig själv ?

Jag gjorde allt du vet själv allt du gjorde också mycket men du skulle alltid vara någon annan du inte är .. så mycket man får höra av folk att du är ängel jag fick inte ens se den sidan av dig som ja önskade.

Och när vi blev tillsammans tänkte jag du är min och det ska aldrig ta slut trodde jag hade hittat den rätta men
som vanligt så fukkar allt sig pallar inte med att du lallar med mig mer

Förlåt för allt jag har gjort mot dig & hoppas att du är mogen och kommer och säger samma sak








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback