svar på kommentar

sara om Bebiis ♥:
HAHAHA alltså jag är ingen hatare utan tycker bara synd om dig , en vacker dag så kommer du att sj få se att han är en PLAYER HAHAHAHAHAHAH
sara om Bebiis ♥:
HAHAHA alltså jag är ingen hatare utan tycker bara synd om dig , en vacker dag så kommer du att sj få se att han är en PLAYER HAHAHAHAHAHAH


Svar: Vadå och hur kan du veta det ?
så att jag ska dumpa han och du får han eller då kommer det nog bli att han
PLAYAR dig också gumman men sry din önskan kmr aldrig uppfyllas HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH vadå du är ingen hatare , denna kommentar tar jag nog som det  peaaaaaaaaace !


HAHAHAHAH alltså du är ju sjuk , jag skrev ju precis att han var en PLAYER ,ser det ut som att jag fucking vill ha en kille som knullar runt eller . NEJ TAACK GUMMAN . HAHAHHAHAHA

2011-12-04 | 03:28:29

haha håller med sara där uppe, vem fan vill ha en kille som e player, känner 100000 personer som har haft sex me honom och så.. de e synd på gud att due blind av kärlek, försvarar en kille som har största rykten.. föresten så känner jag hans kusin bra och jag vet vad han gjort bakom din rygg.. synd synd synd.. du borde skämmas..

2011-12-04 | 11:00:09

Jag håller med de andraa men om du tror attt din kille är så bra, för ditt egna bästa fråga om du får kolla hans inkorg i know that jag har skrivit dära och om det är tomt yeah u know the answer då. handlar icke så nicke om haters. det är sanning, men vill du vara blind var så god

2011-12-04 | 17:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback