svar på kommentar

Emmsan om Dagens killar:
Har Ersin Tjej?   Anonym om Fråga Fråga Fråga:
jag gilla din blogg, men den går ut på att försvara dig mot haters hit o haters dit, fuck de strunt i de.... skriv om viktigare saker. att försvara sig mot skit snacka gjorde man i nian. du är vacker o att strunta i de är bästa sättet.
peace
Emmsan om Dagens killar:
Har Ersin Tjej?
SVAR: Nej han har inte tjej vadåda ;) du vet för att få han måste
du bli acc av mig först haha nej skoja ba :) !!

Anonym om Fråga Fråga Fråga:
jag gilla din blogg, men den går ut på att försvara dig mot haters hit o haters dit, fuck de strunt i de.... skriv om viktigare saker. att försvara sig mot skit snacka gjorde man i nian. du är vacker o att strunta i de är bästa sättet.
peace
SVAR: HAHA folk har sagt samma som du haha :D men asså jag
tkr de aaas kul att dom skriver sånt för jag vet sanningen om mig och min kille & att dom göör bort sig så mycket. men dagen kmr när ja tröttnar :)


haha fett söt kille !!!

2011-12-06 | 23:34:18

haha fett söt kille !!!

2011-12-06 | 23:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback