svar på kommentar

QUEEN NADIA om svar på kommentar:
EY VADÅ WESAM ÄR PLAYER VEET D VEM DU FUCKING SNACKAR OM ELLER ? LYSSNA HAN ÄR MIN BRODER OCH VET DET MESTA OM HONOM OM HAN SKULLE PLAAYAT ELLER NÅT HAN SKULLE SAGT DET HAN ÄR ÖPPEN MOT MIG OCH JAG MOT HONOM SÅ FUCKING SÄG INTE ATT HAN ÄR PLAYER. D SAMMA SAK FÖR MIG FOLK SA JAG GJORT SAKER MED ANDRA, DET ÄR FUCKING BULLSHIT SÅ SLUTA SPRIDA RYKTEN AND GET A FUCKING LIFE! shit blir sur fan vad äre med folk ?!
QUEEN NADIA om svar på kommentar:
EY VADÅ WESAM ÄR PLAYER VEET D VEM DU FUCKING SNACKAR OM ELLER ? LYSSNA HAN ÄR MIN BRODER OCH VET DET MESTA OM HONOM OM HAN SKULLE PLAAYAT ELLER NÅT HAN SKULLE SAGT DET HAN ÄR ÖPPEN MOT MIG OCH JAG MOT HONOM SÅ FUCKING SÄG INTE ATT HAN ÄR PLAYER. D SAMMA SAK FÖR MIG FOLK SA JAG GJORT SAKER MED ANDRA, DET ÄR FUCKING BULLSHIT SÅ SLUTA SPRIDA RYKTEN AND GET A FUCKING LIFE! shit blir sur fan vad äre med folk ?!
Svar: Sååå rätt baabeee ♥


Yess  ([email protected]) om Kära blogg:
Du e så otroligt vacker o stark tjej! SKulle uppskatta ENORMT ifall du uppdaterade mer, about your life and thoughts. Och fler bilder. Plus undrar vad du använder för kamera / effekter på dina photos? Puss.
svar: Heeej taack så mkt hehe. Jag ska uppdatera och lägga upp mera bilder på mig som jag lovat.
Jag använder en skit dålig nikon  kamera eller den var bra ett tag annars e den skit. ibland använder jag webbkameran också.  Jag använder mig av 2  saker för att få mer levande bilden 1. photoshop där finns de mkt att välja mellan. 2. Photoscape de programet kan du ladda ner gratis den är superbra tkr jag iaf !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback